::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, September 24, 2008

Ralat sesangattt...

Semalam satu pristiwa berlaku tanpa aku sangkakan...
Aku baru join forum ni...ekceli sblom ni aku penah jugak join forum chat yang len tapi tak penah plak aku alami camni skali..
Ketat sungguh peraturan dalam forum ni sampai hal kecik dibesarkan..
Aku faham nape 'dia' terlalu takut akan hal kecik tu sebab bila seseorang tau pasti yang kecik tu dijadikan besar..aku fahaaaammm sesangat tapi cuma yang aku ralat dan kesalnya, dia adalah org kepercayaan aku dan aku juga dah menyatakan kebenarannya namun dia seperti takmo nak trima pe yang aku katakan..
Yang lagi pelik, silapnye orang len malah aku tetap merasiekan nama orang tersebut sehingga ke saat ini alik2 hal org tu dah settle..tetiba nama aku plak melonjak naik hanya kerana aku copy paste gambar di dalam link dak tu tanpa pengetahuannya...

'Ape jua makanan yang dihidang depan kita sekalipun, kalo kiter masuk umah orang, apa hak kita utk amik kalo takde permission'.

telah ku katakan berkali2...hanya 3kpg aku amik hanya utk tunjuk kepadanya then after that aku delete..takde sekeping pun gambar yang aku amik n save dimana2 tapi ntahla..tetiba salah tu jatuh atas kepala aku..
Aku faham sesangat nape dia terlalu berhati2 dan takut... fahaaaaammm sesangat tapi yang aku kesalnya dia tak faham aku malah blame aku seteruk2nya. Aku akui aku normal user malah aku sedar aku takla setaraf drang kan.. tapi takpela... malam tadi pun hal tu dah settle... Moga dia bahagia ngan kawan2 lama dia... Aku? its ok.. Aku masih leh idop lagi.. Life must go on rite?

Anyway..thanx 4 everything n sory 4 everything too...


4 luvbites:

attyfir said...

alor ena..jgn ingat lagi..biaq pi je tu...nak raya nie.happy yer..

Lina said...

yes... life must go on...

Anonymous said...

memang tak perlu ingat lagi, tapi let it be a lesson untuk di jadikan panduan,

always asked before doing something, especially kalu masuk rumah org. it just happen sebab terkena kat orang,, tapi kalu kena atas batang hidung sendiri, just imagine how it will affect your life..

menghormati sesama user, dalam blog ke apa ke adalah penting. jika tidak kalu jatuh ke tangan org silap2 disalah gunakan, oleh itu jangan sewenang2nya display gambar kat public, juga kita sebagai user, org dah kasi the freedom tu, macam diperkatakan lah,, dah dijemput masuk rumah org, walaupun semuanya di hidang, tak seharusnya kita sewenang2nya ambil ja, tanpa merujuk pada org tersebut,

kalaulah org masuk rumah kita, walaupun kita jemput, pastu amik barang kita tanpa pengetahuan, lepas tu sedar2 org lain timbulkan issue, apa perasaan kita?

issuenya jangan hanya memikirkan hal kita, tanpa memikirkan hal org lain yang mungkin kita lukakan hati, secara sengaja atau tidak, harus kita akui adalah kesalahan kita. org yang kita ambil tanpa keizinan nya..

meletakkan kesalahan atas org memang senang,, tapi dapatkah kita mengakui kesalahan kita sendiri?? mungkin jika dah terkena atas diri kita sendiri baru kita dapat merasainya.

Unknown said...

anonymous..
i think i know who u are..
yes i admit it..
memang silap i n clossed that case k.. kita pun dh settle rite..