::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, December 30, 2010

::SAPE NAK BELI?::

Alkisahnye disebabkan excited nak beli novel sebab dah lama tak borong novel walaupun novel yg sblom ni beli pun masih belom terusik lagik hikhikhik so aku nampakla dua novel ni..
Sinopsis nye cukup besttt so aku pun rembat...

Balik2 umah ase cam pasan sesuatu jek..pasan yang mana tajuk2 ni cam penah tengok jek..
Bila cek astagareeeee..SAH!!! novel2 ni aku dah baca dan dah miliki..
So dari membazir dok tersampul rapi, aku nak jual je la pada sape2 yang minat kat novel dan masih blom memiliki novel ni, aku jual RM16 satu novel.. Harga biasa RM19.90 tapi takpela, dari dok kat rak buku tak tersentuh so aku jual je la..
So sape2 nak sila mention kat aku ek...
Sinopsis dia leh tengok kat
www.alaf21.com.my

post signature

5 luvbites:

DaiADellas said...

kak ena, xnk bg adiah kt sy ker? bg kt sepupu sendri, dpt gak mengeratkn silaturrahim kita yg jauh nie kn...;)

CGG said...

hehehhe nak hadiah:)

[S]itie [B]Um [B]Um said...

adik ct suka baca novel, nanti ct tanye die. =)

PerantauSepi1306 said...

meriahnye blog ena nie :) salam bertemu semula ena hehehe

maCy said...

salam singgah ;D