::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, September 7, 2010

::CaMaT Ari RayeR::

Salam kengkawan sumer....
Dikesempatan ini aku nak mengucapkan SELAMAT ARI RAYA yang bakal menjelang tak lama lagi wat kowang sumer..
Aku jugak nak mintak maap selama kowang kenal ngan aku, aku ade wat ati kowang tersinggung or terasa tanpa aku sedari..
Maafkan aku ye..
Halalkan segala pemberian kowang maupun pemberian aku kat kowang kalo tak mencukupi citarasa kowang...

PESANAN AKU WAT KOWANG :
~ Raya nanti jangan makan kuat sangat, nanti orang sesedap kumpul wit raya anak, awak dok umah menahan sakit prot hehehe
~ Jangan men mercun! banyak ngat dah kita tengok berita kes kudung tangan.. kang tak semena2 bagi yang bujang, tron wit hantaran, bg yang dah tawen, dah takle nak masak dengan sempurna, susah wooooooooo...
~ Duit2 raya tu simpan leklok, nanti tercicir atau pencopek amik, nayaa.. susah woo nak p umah sana sini sebab nak menambah income anak2 ekekeke...
~ Jaga diri bebaik ye kowang....


post signature

2 luvbites:

atty's said...

Selamat hari raya ..andai ada salah dan silap
sepanjang berblogging..nie aty minta ampun dan maaf..takecare..

Emy Omar said...

Selamat Hari Raya buat Ena & family ye..