::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, June 8, 2010

Epi besday Nizam

Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan Nizam sekeluarga
Allah selamatkan kamu

Selamat arijadi Nizam
Moga dipanjangkan umo dan dimurahkan rejki slalo..

Inilah kawan2 baik aku di opis a.k.a adik2 aku...
Makan pagi or plan kemana2 pasti ngan drang..
Agaknye memang aku ditakdirkan dapat geng2 yang muda dari aku almaklumlah yang seusia ngan aku sumer dah ade keluarga
Yelah, aku pun dah berkeluarga jugak tapi time ni baru ase nak enjoy ngan kengkawan sebab masa muda2 dulu tak berkesempatan..
ataaaaaauuu disebabkan aku dapat kawan2 yang muda lagi bujang tu yang aku jadi camni ke ek..
mudah2an suamiku faham akan keadaan dan keinginanku, jangan sampai aku abaikan keluarga udah...

Tak lupa jugak adiah for besday boy...
tapi sayang, tak muat huhuhu akhirnye terpaksa gak tunjuk harganye sebab nak suh dia sendiri yang tuko ekekeke
Sudilah terima adiah dari kami yang tak seberapa tu ye Nizam..


post signature


1 luvbites:

sI tEDI said...

happy besdey nizam.

kem salam kat nizam

ekekeke