::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, June 7, 2010

Tumpang teruja

A bouquet of roses

Adehhhhhh kalo la aku diperlakukan sedemikian, harus ku rasakan bak Juliet menerima sejambak bunga dari Romeo..
Huhuhuhu soooooooooooo romantik de amor...
ekceli sejambak bunga ni khas buat kawan ku sempena besdaynya..
Dari sape? kompem r dari yang tersayang tapi bukan pakwe tau..tapi dari .SUAMINYE..so romantik suaminye wehhhhh....

B, orang nak gakkkkkk
orang nak yang ade teddy bear kecik n coklat tu..
nak sejambak jugak tau huhuhu
Kalo la besday aku nanti dapat mende camni, kan ku canang seluruh dunia betapa bahagianya aku hanya semata2 mendapat sejambak teddybear n coklat hurmmmmmmmmm

post signature

2 luvbites:

juelee said...

wah dah lama tak dapat munge nie.. las dapat b4 kawen, dah kawen nan adoo lagi...

sI tEDI said...

x pernah dpt pun.

sob sob sob