::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, June 8, 2010

Fuuyyoooo Moto Besoooo

Masa p kenduri aritu, geng pengantin laki bersama konvoi moto2 beso datang tepat pada masanye aku nak balik
so apelagiiii..posing la jap kan..
Aku disamping moto beso yang aku berkenan..
Alahaiiii nampak kecik plak aku bila kiri kanan ade moto beso kan ihiksss..
ingat nat snap banyak lagi tapi snap yang ni pun kecoh orang2 kampung tengok aku bergambar hahahaha
malu tu ade gak tapi bila lagi kan, selamba je la...
oh ye, tak lupa jugak mamat sorang ni
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Dia ni bekas bikerz jugek tapi dulu dia ramping tapi semenjak bawak 'pelampung' hulu hilir ni, dia bersara awal la kot..
kalo skejap jek bawak moto dok menonggeng takpe tapi kalo lelama, mau terbakar prot kat tangki moto tu wakakakakakakaka ya ampunnnnn A.Min...
saya cakap kenyataan niiiii hahahahahahaha


post signature


4 luvbites:

sI tEDI said...

kena amek gambao dok eksen atas motor besau tu!
baru cun!

atty's said...

ko beli ar satu na..leh rempit ngn laki ko ..hehehee..

Sidratul Muntaha said...

dua2 motor tu bape cc kak?
salma singgah btw.
lama tak lepak sini.

aLyNnZ said...

wahh motor besar..lau hubby alynn tgk nie sure tido mml termimpi2..kalau dpt motor nie tido atas motor..