::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, October 14, 2010

Besdayku yg dah 'basi'

Ini citer ku yang dah basi, takpela kan juz nak kongsi kegembiraanku bila mendapat adiah dari org2 tersayang biarpun tidak berharga beratus2 ribu kan

walaupun aku idamkan jenis bunga yang ade tolat n teddy bear kecik tapi dapat ni pun dah bersyukur..
ni hubby aku yang kasi

ni pun hubby aku kasi..
tima kasih sayang...

ni plak kad besday dari Kakak dan Adik...
Kakak la yang menulis nye..
Tima kasih jugak sayang..

adehhh terbalikla plak, terlupa rotate..lantak le hehehehe
Nak tunjuk kotak2 yg drang kasi..cantekkk
nak tau pe dalam kotak?

ikat rambut ni Adik yang bagi..
Punyela berat bunga dia tapi memang cantek..

auwwwww syeksyi plak leherku ini..
Sila tgk rantai ye, jgn tgk len taw..
Ni plak Kakak bagi so dalam masa seminggu tu aku pakai la jugak rantai ni ha.. takle pakai lama2, gateiiii!!! bak kata mak aku 'kulit buruk' huhuhuhu

Pestaim besday aku takde kek tapi alhamdulillah, suprise drang bolela menjadi walaupun abahnye frust gile sebab anak2 tak pandai simpan rasie hehehe


post signature

3 luvbites:

atty's said...

banyak dpt diah ...na..ehhhhehe..bagus kakak & adik..pandai kasi mamanya diah ye.

Ayen Giggs said...

Gambo lain xpe lagi tapi yg tang dada tulaa x tahannye tu,huhuhu....

DaiADellas said...

isk isk isk.. byknya adiah... hepi2.. tp naper baby xbg adiah jgk? hehehehe