::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, October 18, 2010

Bila kawan lama berkumpul...

ekceli aku ngan kengkawan berniat nak banje kawan aku sowang ni ha makan seafood..
Bukan pasai banyak wit ataupun pe...ekceli kawan aku menghidap penyakit barah rahim..
kesnye 3tahun lepas dia gugur masa kandungan sebulan so dia ingat kecik so tak perlula coci alik2 ia membiak menjadi barah..
rahim dia pun dah dibuang sebab dia dah stage 3 dah tapi aku tengok semangat dia kuat dan kental menghadapi semua tu, wat plak keidopan dia pun tak sebaik mana
so kita sebagai kawan2 bila lagi nak tolong member kan.. stakat makan jek bukan kena bagi umah ke, wit ke ataupun pe kan..
arini ari dia, kot2 satu ari nanti ari kita...




nie anak dia nama Mira..
Aku ske sakat anak dia ni ha, chumel sangat tek ponggg ekekeke

nie plak kawan baik aku..
dulu dok KL skang dah berpindah dok kuantan
sejak ade dia, rajin gak aku kuar minum malam hehehe tak penah hayat kuar minum malam, cam org laki plak tapi nak wat camne.. aku kuar minum, laki aku dok umah ekekeke...
tapi dia dulu slom wooooooo..skang jek lebih sihat dr aku hahahaha

yang tudung merah tu la kawan aku yang ngidap barah rahim..
dulu dia 3x ganda gemuk dari aku tapi kini...kurus kerana sakit huhuhuhu

masing2 tengah tunggu hidangan

sutun goreng tepong..
sampai 2x ordernye, sedap sangat gamaknye...

ni air gelas besar aku..
aku sowang je minum gelas besar camni..

tapi mujur gak aku bergelas besar cuz Mira tak cukup minum air so kongsi ngan air aku..
Sedih n hepi aku tengok Mira makan..
Mungkin dah lama dia tak makan camni..
nie la kawan2 lama aku..
masih kontek alhamdulillah ikatan persahabatan kitaorang still utuh walaupun kekadang ade taufan yang melanda hikhikhik

ni jek lauknye..
Sume aku yang pilih sebab suh drang, sume tak tau nak makan pe..
Disebabkan aku dah biasa makan kat cni so yg ni jek la aku pilih..
Aku just ratah sutun ngan ikan pari jek, NO RICE ye hehehe
diet? ermmmmm bole la kira camtu walaupun sama jek hikhikhik
Alhamdulillahhhh kenyanggg..
mudah2an nanti ade rejki lebih lagi, leh la wat camni lagi...

Yah, aku malah kami mendoakan ko akan sihat sepenuhnya..
lawan la penyakit tu, ingat anak ko ye Yah..

post signature


3 luvbites:

gadisBunga said...

semoga kawan tu tabah. ujian besar ni Allah takkan beri kalau dia tak mampu tanggung.

atty's said...

betui kan na.kawan yg sejati..mesti selalu ada bersama susah dan senang kan..untung sapa dpt jadik kawan ..ko .

Ayen Giggs said...

Gemuknyelaa nampak baju pink tu.....