::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, October 13, 2010

Tema Ijo

Yeeeeeeeee aku tauuuu...
raya dah abis tapi biar r aku nak tunjuk gak gambo yang ade pada ari raya baru2 ni hikhikhik...

ni family 'pak lebai' huhuhuhu
ntah camne asben aku rajin pakai kopiah plak raya kali ni.. spoilll gambar huhuhu

i'm wif my Baby domok...
Baby la paling sian..
Siap bawak dia p kedai taylor, ukur badan dia alik2 bila siap n nak pakai di pagi raya, baru pasan yang baju besar dan kain dia senteng sampai ke lutut masyaAllah..
Mujur r Baby tak pandai berjalan lagi, harapkan dukung jek so tak nampak la sangat kecacatan pada kain tu sebab kononnye kain tu selalu terselak la kan..
aduhaiiiiiiiii fruustttttttttttttt...

QALINSYA wif her cousins
tu jek gambo raya yang ade hehehe

post signature


4 luvbites:

FIESYAH said...

slmt hari raya kak!

kalo syah pas ni x antar dah ngan taylor tu..buat sakit hati je...

@e_da said...

takpe janji ada kenangan dlm blog kan... sama la kita.. sy pun hijau tahun ni...

Lina said...

eh raya sampai bila2 pun bole...sian ayen ko kata dia menspoilkan gambo kikiki

atty's said...

tak kisah ar na..janji aku leh nengok gambar ko ..
camne le tailor tu ukur.?