::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, October 15, 2010

Dulu berdua kini bertiga

adehhhhh...ni kalo ade anak 10 mau spuluh2 sumbat dalam troli ni hehehe
mujur r anak2 aku jenis papehal nak dok dalam troli, kalo idak susah gak terkejar sana sini wat plak tengah sesedap bercoping, pandang kiri/kanan anak dah lesap, bahye woooo

yang pasti tetiba 2 org jadi muslimah yg sejati tu hanya skejap cuma..
eksyen je lebih alik2 bogel gak pala tu..
Muka Baby siyes jek sebab tak dapat dukung n pestaim nek troli hikhikhik..
Disebabkan tan nye makin bertambah so Abahnye la yang menolak, i tak larat u huhuhu


post signature


5 luvbites:

sweetfiza said...

sama je la ena ...skrg klu gi sopping...prkra prtma ialah mancari troli utk letak anak2 dlm tu ....he he ....snag la skit mamanya ni nk brsoping....

gadisBunga said...

comel-comelnye muslimah2 kecik tu....!

atty's said...

hehehe..sekali amik 3-3 nak masuk dlm troli ye.

chamizah said...

eh eh... baby dh beso la... makin cun, geram tgk pipi dia. rase nk geget jer.. kakak2 nye plak dh bertudung?? hehehe... best ar de anak pompuan, cha pon nak la...

DaiADellas said...

amboi....sumbat 3-3 sekali..