::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, November 22, 2010

Kakak bawak balik pe?

Hoyeeeeeeeeeeeeee...
Darjah 1 Kakak dah cemerlang.. mudah2 dia akan cemerlang sehingga akhir hayatnya walaupun akhir2 ni Ibu tengok Kakak agak malas nak wat keje skolah, kroje asik nak meeeeeennnnn jek tapi alhamdulillah sebab Kakak masih TOP 3...


Ni piala ke pingat ek nak pangey?
Ni yang Kakak dapat..



Pastu siap ade sijil kecemerlangan lagik

bukan yg tu jek, yg ni pun Kakak dpt..
Like her momhehehe , aku masa kecik dulu bab spelling memang tiptop tp bila dah besar ni jek yg makin kureng ingatan huhuhuhu

Dan the last one yang ni...

Kakak jugak dicalonkan menjadi Pengawas Pusat Sumber...
mudah2an dia dapat agar dia lebih bertanggungjawab dalam dirinya.. AMIN

post signature

2 luvbites:

Lina said...

tahniah la buat kakak...moga dapat mengekalkan kecemerlangan tu

fikaryna said...

waa..kakak mmg terer la..tahniah2..

teruskan tau!