::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, November 24, 2010

Penangan Buah Ceri

salahkah aku ambik dr pokok ceri tempat anak aku blajo?
tu pun sebab tunggu Kakak balik skolah.. sape suh dia balik lewat kan, dah Ibu dia terpaksa amik...
aku tingin sebab byk ngat bergayut kat pokok tu..
dari buruk burung2 makan bek aku yg makan kan..
tapi best gilerrrrrrrrrrrr..

ingat kejadian masa kecik2 dulu yangmana aku beria kutip buah2 ceri ni smp tak pasan kaki aku pijak paku karat, ape lagi kena bawak ke kenek n kena cocok le hikhikhik
penangan buah ceriiii... nyumnyumnyum...


post signature

1 luvbites:

~nadyahoney~ said...

suke makan buah tu dulu2..