::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, November 23, 2010

Koleksi tudungku

nie tudung2 jalan2 aku..

nie plak tudung masa p opis..
sanggup aku borong tudung2 ni dalam 14 helai kat pasar pagi di Pekan..
murah woooo, kualiti kain pun bagi aku ok jek..
skang ni p opis pakai tudung camni jela, malas dah pakai tudung bawal hikhikhik..
dulu punyela malu nak pakai tudung camni, kononnye cam bibik rupanye.. tapi hubby aku tak tego pun malah kengkawan opis bila aku pakai tudung camni, dia kata nampak muda 3thn tapi bila aku pakai tudung bawal, dia kata nampak tua 3thn plak.. taktau r kalo dia perli aku kan huhuhu...

tapi skang ni yg menjadi permasalahan...
PERTAMA :
kowang nampak serabut tak cara penyangkutan tudung2 aku kat hanger bulat2 tu?
tolong ajar aku camne nak nampak cantek bila susun tudung2 tu ek..
KEDUA :

pasan tak bila drang pakai tudung camni, ade bonggol kat atas pala drang.. camne nak buat ek..

post signature


3 luvbites:

Lina said...

bestkan g pasar pagi tu...rambang mata nak membeli hehe...ko pun minat gak buat sanggul tu... aku buat sanggul tp xlar setinggi tu... setau aku lar klu yg rambut panjang tu dia sanggul jer tinggi2 tp klu yg rambut x brape panjang tu pakai sanggul palsu...slalunye celebrity lar

ZanaNordin said...

byk gark tudung2 ko ena..
sama lah...zana pun dah lama tak pakai bawal..kadang2 jer pakai...time nak jalan, mmg aku sarung tudung sarung tu jer..senang....

jawapan utk soalan ena :
1) maybe cara ena sangkut tudung tu yg nampak messy sikit kot...cuba gantung tudung tu seragam sumer..sure nampak kemas

2) cara nak dptkan bonggol pakai tudung sarung tu..hik hik hik..senang jer...tak yah kuar duit pun takpe...caranya...ena ikat rambut then lilit selendang sekeliling getah rambu tu..maka nampak ler sanggul tu cam besar and tinggi sikit....zana buat mcm tu jer.....nak beli sanggul tipu2 tu..mahal ler....

Nur Abdullah said...

mmg berbaloi² kan pegi pasar pagi tu.. kalo aku la kan, (dah mmg malas) xde nye aku menggantung tudung² tu.. aku kumpul 2,3 helai sekali gus, pastu aku gulung, ala mcm org jual tudung tu la.. pasai sanggul lak, mcm yg lina ckp tu.. ikat tinggi².. kalo nak bersanggul bebagai nnt jawabnye lmbt lak kite ke opis..