::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Saturday, February 26, 2011

Aku ada selendang tapi....

Kini aku sudah terjebak pula dengan selendang 'mak datin' ni..
dari dulu dah aku minat sebab kaler dia lembut dan corak cantek2 belaka tapi mengenangkan aku takle pakai jenis yang tepek kat dahi tu so aku pendamkan jek..
upanye kalo taknak pakai tepek kat dahi tu, leh pakai skop pala yang keras tu, bermacam2 jenis so aku ape lagi, borong r...
asai nampak beli! asai nampak beli!
alik2 aku taktau nak pakai camne..
puas dah tgk youtube cara2 pemakaiannye tapi tak kena la ngan muka aku, lagi aku rasa rimas adelah pakai selendang ni aduhaiiiii camne ni..
sape2 ade o tau cara2 nak pakai slendang yang MUDAH, SENANG dan tak nampak RIMAS, sila habaq mai ek... tima kasih hehehehe...





1 luvbites:

chamizah said...

waahh... selndang..i like.. ena dh beli anak tudung/inner yg ade awning tu? sbb klu bg org yg muka bulat, sesuai pkai selendang gune inner tu.. muka akan nmpk bujur sket..