::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, February 1, 2011

Ini Meja Saya

nak tengok tak meja aku..
serba serbi baru..
meja baru, kosi baru, cermin meja pun baru malah tempat meja aku pun baru...
nak tgk? nak tgk?
jap ekkkk

tadaaaaaaaaaaaa
ini lah meja aku yang agak bersepah bila banyak kerja tapi agak terang jugak bila takde kroje ihiks... tapi yang pasti kalo takde kroje pun, akan ku amik fail2 yang bertimbun agar nampak ade kroje kalo idak tak semena2 kena wat kroje orang len, tak sanggup dennnn.. kroje den org berkira, kroje org den tak terkiro2 membueknyo hikhikhik..erk! pesal plak kuar dialek nogori ni...

tempat meja aku skang sbelah pantry so dulu punye la malas nak berjalan ke pantry tapi kali ni cukup rajin membuat air... takyah dah suh adik Nizam aku yang tolong watkan hikhikhik

owhhhh 2 in 1..
maksudnye dalam gambar ni ade 2 maksud tersendiri..
1 tang makanan, kekadang memang ade atas meja kekadang takde pun.. untuk ilangkan ngantuk..
1 lagi tang tepon.. dulu tepon ni kat meja org len tapi kali ni kat atas meja aku..
aku no hal bab angkat2 tepon ni, bukan susah pun cuma yang susah nak menjawab soklan yang kita sendiri tak yakin
dan yang pasti selama ni aku ngan adik aku si Nana ni terpisah ngan sebatang tiang tapi kini, adik aku sowang ni dah dok sbelah aku dan maka dengan itu makin kuatla menyakat malah mengganggu keje2 aku sebab nak pinjam PC nak men fesbuk hehehehe.. kat opis tu aku sowang jek ade brukben so nampak jek aku takde kat tempat duduk aku, bergilir2 la drang log in fesbuk drang...




2 luvbites:

CGG said...

WAA...

rajin ke pantry ye kamu..
akak malas benau..
beli je..

lagi best buat sendiri kan

~nadyahoney~ said...

promote meja kahhh...kuikuikui..