::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, February 2, 2011

Lega aku....


Alhamdulillah...persekolahan kedua2 putri kesayangan aku berjalan dengan lancar skali..
Aku ditugaskan menghantar Kakak.. aku hanya perlu menghantar Kakak ke kelas dan tengok dalam 5minit pastu balik.. cukup senang..
tak perlula nak tunggu sampai ke balik maupun Kakak merengek, alhamdulillah takde sume tu...
Hubby aku plak ditugaskan menghantar Adik ke tadika Kakak yang dulu iaitu Tadika Iman Kids..dan alhamdulillah jugak sebab Adik tak buat pangai dulu iaitu lari dari kelas..
Adik pun tak menangis dan pergi balik dengan van sekolah.. cukup menyenangkan ibubapa kedua2 putri kesayangan Ibu ni.. mudah2an Baby jua cam kakak2nye...
Ibu jugak cukup lega sebab dari sebelum coti skolah, sampai time coti skolah hingga bukak skolah puas dah Ibu mencari tempat mengaji untuk anak2 Ibu..
Cukup sayang skali bilamana Kakak dah ngaji Al-Quran tapi benti sparuh jalan sebab malas ke Masjid.. Dan akhirnye Ibu dah temui tempat mengaji untuk anak2 Ibu..
Cukup lega....ALHAMDULILLAH....




2 luvbites:

CGG said...

chomel putri kamu:)

MamaBatrice said...

lega kan...di permudahkan segala urusan persekolahan anak2...
and
alhamdulillah gark...batrice so far mmg tak meragam time bangun pagi pergi school...