::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, March 1, 2011

Cedapnye tolat ni...


skang ni dh ade kusus wat tolat kan, mahal gak dia nye bayaran ek..
aku pun try la tempah kat org opis aku iaitu Tuan Hisham..



giler toll!!!! punyela sedap bebs...
satu RM1.20 jek..
Aku pon beli la dalam 30 ketoi, skejap jek anak2 aku pulun abis..
Bukan anak2 aku jek, dak2 opis ni pun pulun abis..
Puas gak aku cari resepi tapi tak dapat, so ade sesape tau tak resepi nak wat tolat ni..
kalo wat pasni takyah la aku bazir wit beli tolat2 yang mahal, tolat buatan sndiri pun sama jek asenye...

oh yang ni pun Tuan Hisham wat..
sape2 yang nak tempah silalah ke blog dia ye
http://dreamchoc.blogspot.com..
macm2 adaaaaaaaaaaaaaa
....






1 luvbites:

~nadyahoney~ said...

wei, pic mkn coklat dlm kete sendiri xde ker..??hehehe