::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, March 16, 2011

Tikar ajaib

Cantek tak tikar ni...
aku oder kat fesbuk..memula aku sendiri tak pasan dari mana la aku oder cuma yang aku berkenan bila dia kata tikar ni kalis air, leh lap je kalo kena air so aku dapat 1 idea untuk anak2 aku..
punyela lama barang ni nak sampai, ade la sekat seminggu gak, bile sampai terkejut gak, dia tulis MELALUI UDARA, amboiiii kot ye nak cepat pun takkan sampai anto ikut kapal terbang kan..
upanye baru aku pasan, aku oder dari Sarawak daaaa..
tikar ni rega dia RM60 tapi aku beli dua dapatla RM100..
mayb kat sini ade yang murah tapi aku malas dah nak cari, on jek..

nak tau pe idea aku tu?
Ikutkan tak elok aku cite kekurangan anak2 tapi bukan maksud aku camtu, aku cuma nak kongsi kegembiraan aku skang ni, kerana idea aku, aku dah berjaya ubah drang...
ekceli Kakak dan Adik dulu masih pakai pampers kalo nak tido sebab drang masih kencing malam tapi sejak ade tikar ni, memula tu drang tak biasa so masih kencingla lagi tapi skang alhamdulillah...drang dah tak kencing terutama Kakak..aku bersyukur sangat..
skang aku banyak save bab susu maupun pampers..
Alhamdulillah syukur padaMu Ya Allah..
Mudah2an ia kan berpanjangan sampai bila2
AMIN






1 luvbites:

[-suziey-] said...

cantik! cute la tikar tu..hehe dh mcm tikar ajiab dlm cite p ramlee tu.yg bole terbang tu:p