::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, March 3, 2011

Tunggal...

Inilah kucen ku yang tinggal lagi tunggal...
Dulu sblom kawen, banyak kucen yang aku bela dan yang pasti sume kucen yang berbulu panjang n tebal.. kalo kucen kampung ni tak pandang huhuhu jaatkan hikhikhik..
ade satu kisah yangmana kucen yang disayangi keluarga kecuali arwah abah aku yang memang tak ske kan kucen..
Elok kucen tu lepak2 tetiba datang sekor bapak kucen kampung ni, p terkam n geget leher dia n bawak lari.. berkejar la kitaorang 3 beranak (aku, mak aku n arwah kakak aku).. bila dapat anak kucen aku tu dah tinggal nyawa2 ikan.. kitaorang 3 branak menangis tak henti2, macam orang plak yang meninggal.. sayu siottt sobsobsob..
tapi sejak aku ade anak, aku dah tak bela kucen dah..
yang ni pun panjang plak umo dia, dr kecik sampai ke besar idak la mati ke ape ke so aku bela je la.. juz bg makan, idakla nak mandi atau ape kan...




2 luvbites:

CGG said...

to la yo..
kucen nie mmg comel..tapi bila ade anak kene sacrifice

~nadyahoney~ said...

ekor dia cantik