::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, March 17, 2011

Majalah pilihanku kini

Dulu masa aku muda2 dulu n masa ske ngat ngan gosip2 artis ni, aku ske beli Majalah HAI dan MEDIA HIBURAN.. maybe gak dulu takde gosip dalam internet dah mengharap dalam majalan2 tu jek kita leh tau kan..
tak penting mana pun tapi kekadang sronok gak baca gosip2 drang ni..

tapi kini, aku lebih kewanitaan cheewahhhh
idakla kewanitaan mana pun cuma aku ase gosip2 artis tu leh surf dalam
www.beautifulnara.com or www.ohbulan.com or pape jua la laman web yang kite leh skodeng...
kini aku lebih ske baca cara2 penjagaan diri maupun hubungan, tak salahkan..
almaklumla kekadang makin meningkat umo ni makin leka dan lupa nak jaga diri so dengan cara camni kita leh dapat sokongan sendiri untuk menjaga kecantekan luar dalam kan walaupun aku tau aku still tak cantek gak kan hehehe..


Majalah Mingguan Wanita skang ni yang rajin aku beli.. langgan nye idak tapi bila aku ase tengok tajuk2nye best aku beli la tapi asenye 4..5keluaran ni sume best2 hehehehe


Majalan Rapi ni jugak aku beli sebab banyak petua2nye terutama dari segi kuruskan badan tapi badan still tak kurus gak adoyaiiii...
Majalah Cosmopolitan ni ekceli aku berkenan certain2 dia jek iaitu kuiz dia, menarik bebs adiah2nye, itu pun kalo ade ONG, kalo takde kena ong ong kedek kedek je r huhuhuhu...
aku tau majalah ni dari kawan aku si Yuyul tu ha..dia yang suggest aku majalah ni..
menarik gak..





3 luvbites:

ZanaNordin said...

aku pun sama ko
tiap2 minggu sure beli majalah mingguan wanita nie...tp kadang2 tengok isu gark ler...

tp mingguan wanita sekarang tak best mcm dulu...la nie..penuh ngan iklan2 semata....tp byk tips rumahtangga dia share kan

pastu satu lagi majalah wajib aku beli
PA&MA

Nina Juliana said...

aku pun sama yang.. mingguan wanita n cosmopolitan tu dan bertahun aku melanggan.. mmg tak 'mis' tiap2 bulan.. agak2 laku tak kalo aku buat car boot sale jual majalah lama aku yg dah nak runtuh almari tu.. btw, rapi tu aku kureng minat skit.. tak tau la nape..

kindergartenlibrary said...

Jarang tengok majalah ~
hehe
follow u !