::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Sunday, March 6, 2011

Balik kamp0ng

Baru2 ni balik kamp0ng cuz ade kenduri akikah si nonet comei ni...
cuba teka, laki ke pmpuan? hikhikhik....



Kebet0lan kedua2 kazen aku lahir baby pada bulan yang sama, bezanye cuma 3 ari jek, bertambah wit raya tahun ni huhuhu...

Yang diraikan cukup susah nak tido tapi yang sbelahnye tu guruh berdentum pun still tak jaga2, cukup senang si ibunye menjaga


lama gile tak balik kamp0ng dan lama jugak tak lepak ngan kazen2 tapi kekadang sakit ati gak ngan kazen2 ni ha, ske bebeno ngutuk aku almaklumla aku ni versi bantut n chubby..tapi mujur aku boleh bersabar n wat slambe jek...
'takpe..takpee..nanti drang tawen nanti aku sumpah bini drang chubby cam aku pas banak nanti, tu sumpah seorang ibu' hehehe ekceli tu kata2 aku kalo aku dah geram sangat ekekeke ngarut je kan.. nak wat camne, dah memang fizikal aku camni, takkan aku nak ubah plak kan... asaikan aku sihat udah...

adik2 kazen aku..
empunya baby si baju merah tu ye, yang si baju pepel tu penjaga baby yang sejati hehehehe

Kakak dan Adik ske bebeno jumpa kazen2 n makpak sdare dia...

nie la family a.k.a empunya majlis akikah ni..
aku sampai lambat sket sebab ke Pekan dulu so sampai2 tu trus makan jela..
hanya aku 4 branak jek... bibik, Baby n mak tinggal kat umah...

Tingin bercoti bersama kazen2 o wat sumtin cam BBQ ke, picnic ke, vacation ke...
hurmmmmmmmm jeles bile tgk orang rapat ngan kazen2 tapi aku.............?mungkin silap aku sendiri kot...




0 luvbites: