::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Sunday, March 13, 2011

Donut Gergasi

kowang penah makan donut gergasi tak?
dah la besar, murah plak tu...

tengokla kebesarannye..
model yang kurus setelah menelan donut tersebut trus menjadi bolat dan gebu cam donut tu hikhikhik
(acah jek tu, jgn kowang anggap donut tu leh gemukkan owang yang kurus plak ek hehehe)

ce teka ce teka bape reganye?


RM0.50 je ye tuan puan... cukup murah dan rasanye pun best..
bagi aku, makan sparuh pun dah cukup..
cuba kowang bayangkan fizikal tubuh aku ngan kandungan isi prot aku, makan sparuh pun dah cukup.. kalo yang kurus cam model ni, ish..ish..ish.. tapi model ni jangan kira r, dia versi cacing kerawit dalam prot so makan satu stengah donut dia dah nak terbungkang kekenyangan dah..
bayangkannnn.......................................................





2 luvbites:

Mama AA's said...

wau!!!! sangat busat!!! huhuhu

HASNAH said...

laaa..ingkan buat sendiri...rupanya beli!! haha...