::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, May 3, 2010

Ada Apa Dengan Nama

E.N.A Q.A.L.I.N.S.Y.A
bagi aku cukup bermakna sebab nama di atas sume nama orang yang aku sayang..
Mungkin ade yang tahu dan mungkin ade yang masih tertanya2..
Mungkin ade yang ingin tahu dan mungkin ade yang jelik bila aku menerangkannya..
Tu terpulang pada individu sendiri dan bagi aku, ni blog aku so ikut aku r nak btau ke idak kan kan kan :P

Ekceli E for Eina (aku le) N for and r ihiks.. n A for Ayen
QA for eiQA, LIN for aLIN n SYA for eiSYA...


dikesempatan ini cheeeee cam ari raya la plak...
aku nak mintak tlg ni ha...
Sape2 tak leh tlg aku camne kalo nama blog aku ni aku nak tuko ke
http://enaqalinsya.blogspot.com
adakah aku kena register blog baru ataupun ngan blog lama ni aku bole tuko camtu jek nama qaisya ke enaqalinsya?
mohonnnnnn tolong ya buk huhuhu
thanxx..


post signature

2 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

boleh tukar ker yerk.... aku rasa takleh lah... ko kena create blog baru then save balik tmeplete lama....

Farazila said...

la..knp akk buat 2 blog..akk leh tukar url blog akk dr qaisya kepada enaqalinsya....

so...entri2 akk yg lepas still leh guna agy...cuma akk kena bgatw la kat kawan2/readrs/followers akk yg akk tukar adress url.....

nt xla diorang tercari2 blog akk....

dulu url blog sy farahzila.blogspot.. pastu sy tukar kepada iamfarahzila.blogspot..