::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, May 5, 2010

'Bersinar' kembali huhuhu

Erk! pesal takle rotate ni? Padahal dalam pendrive dah rotate, blasah jela..
Pasan tak ade
'nanded' kat dahi Baby tu?
Ekceli bukan kat situ jek tapi penuh kat atas dahi luka dari hasilan garu dia tu ha..
Nak kata kuku terlalu panjang, idak gak, baru potong kelmarin tapi kekadang baru potong pun still tajam lagi, tu yang jadi luka gak tu..
Memang truk tol dahi dia kali ni sebab Baby memang takle panas langsung, terlalu sensitip kulit dia.. Tu pasai p mana2 terpaksa tinggalkan dia tapi kalo hajat nak p mall je memang bawak la sebab tempat sejuk kan
So bincang punye bincang, akhirnye terpaksa sepakat membotakkan kepala Baby balik..
Ikutkan takmo sebab masa dia cukur dulu pun aku tak sabar rambut dia tumbuh sebab memang tak lawo langsung muka Baby huhuhu tapi dek kerana terpaksa bagi mengelakkan kepala dia lebih truk dengan kudis2 so terpaksala dibotakkan

Rambut Baby sblom dipotong
Aku selaku blogger yang tegar so takle la pegang Baby kan jadi terpaksala Bibik aku yang uruskan

Puas jugak nak agah dia gitu gini bagi dia tak pasan Abah dia tengah cuba botakkan kepala dia

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
hmmmm cute jugekkkk
so skang Baby dah botak dan luka2 di kepala dah takde..alhamdulillahhhh..
Mudah2an makin besar nanti penyakit kulit sensitip Baby dah takde..
Sian btol Ibu tengok Baby takle guna pape jenis produk pun juz guna ubat sapu dari klinik pakar jek.. Badan pun dari kecik hingga kini tak bau baby pun huhuhu


post signature

4 luvbites:

sweetfiza said...

igtkan baby mna plak tadi ...dah cam anak india lepas smbhyang plak ...hehe...
tp w/pun baby dah potong rambut tu still comel gak ...xpe la asalkan kudis tu x mkin teruk...mga2 baby cpat sembuh yer....

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam hai ena....comei nanderk...tu/

aLyNnZ said...

alor ciannyer baby..tul tuu kdg2 br potong kuku pun still tajam..Danish pun alin potongkn skit rambut kt bhgn depan..skang musim panas kan..?

Ena Qalinsya said...

fiza
hahaha mujur puteh, kalo itam lagi la nampak cam india kan hik3


alimaz
comei sesangat :P

alynnz
panas giler lynnz..dok bawak kipas speed 5 pun still berpeluh aduhaiii