::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, May 6, 2010

Baru masuk bulan 5

Alahaaaiiiii mende ni terjadi di ujung bulan 4 dan skang baru masuk bulan 5 huhuhu

tengok keadaan beg sekolah lama Kakak...
Eh! tu bukan koyak tapi zip terbuka..
Sat..sat..aku nak tunjuk sesuatu yang dah takle diperbaiki, kalo idak kompem suh gak dia pakai beg buruk tu huh!

ha ni dia...
Cuba cari pe yang ilang?
Pela yang berlobang dua tu kan..
Tak pasan ek..
Ok meh kita tengok pe yang ade di beg barunye plak

Ok nampak yang kaler oren tu?
Ha! yang tula yang ilang..
Aku taktau camne leh ilang..Elok2 dia heret ke aku beg tu, aku ase cam sumtin wrong je beg tu..
Bila aku tanye dia ngan selamba menjawab 'ntah!Kakak pun taktau ilang kat mana, tau2 dah takde'
MasyaAllah gerammmmnyeeee aseee....
Mentang2 ko tau Ibu ko ni ade rejki lebih sket bulan ni, ade jek ko wat jahanam ek kak...
So kali ni aku beli beg yang tegap sket r..
Yang punyai 3 roda beg dan besar sket..

Nie la beg baru Kakak, tak sampai setengah tahun dah pakai 2 beg HUH!!!
Mudah2an pasni tak jahanam r beg dia, kalo idak aku suh dia pakai beg plastik jek, senang!

post signature

3 luvbites:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...sama la cik min dah dua beg tahun nih....

atty's said...

sama lah ngn fir..beg sekolah awal thn dah jahanam..yg roda2 gak ..
lor ni aku beli yg tak beroda..

Ena Qalinsya said...

alimaz ty
ooooo ena ingat anak ena jek jenis 2 beg upanye ade ramai ek.. takpe r kalo gitu ahaks

atty
erk! aku takle beli yg takde roda sebab Kakak malas nak mengendong beg tu, aku gak la ibu mithali dok tarik smp ke kelas pastu blk pun jemput kat kelas huhuhuhu