::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, May 3, 2010

Bertukar! plink! ekekeke

Hikhikhik...
aritu aku ade wat sticker ni tapi nama QALINSYA r kat
entry ni tapi bila ramai tego kata tak lawo sebab beso pastu cam tak unic, aku nekad nak tukar yang len...
Puas gak cari kedai mana yang ade urup yang aku berkenan dan alhamdulillah akhirnye jumpa jugak..
Punyela banyak yang aku berkenan tapi yang ni menjadi pojaan atiku ihiks..


~ ENA QALINSYA ~
ihiks.. nama FB ku..

Amacam? ok tak?
Memang agak kecik dan saje taknak wat besar2 dah malah taknak tampal tengah so ok la kan..
Reganye cuma RM10 jek so pasni sape komen2 aku lagi, mau ku tukar lagik ekekeke


post signature

2 luvbites:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam ena apa macam.....

Nida said...

ok jugak.. cumanya kalau malam nampak ke ek??