::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, April 13, 2010

'Geget' Ketam

Lama tol tak makan ketam masak cili yummy.... bestnye...
Bila nyatakan hasrat nak makan ketam, my hubby juz polow jek...mujur baru kalo idak mau meleleh air liur masa tido nanti ekekeke

Ibu aku ni asik posing je kejenye...
Kali ni bawak Baby jek sebab Kakak dan Adik tengah sakan mandi kolam..
Ok r tu kan,,selama ni asik bawak Kakak dan Adik je, pesalahnye skali skala bawak Baby plak..
Baby mentang2 jarang Ibu bawak kuar, skali kuar cam terpinga2 dengan keadaan sekeliling hehehe

Mula-mula p Ikan Bakar Ana Masak Petai tu ha tapi frust giler sebab kat situ takde ketam..
Baru2 ni member aku kata ade, tu pasai beria nak p..ni takde la plak..frusstttttttttttttttttt

Tapi alang2 dah sampai, terpaksala cari jugak ketam tu sebab dah janji ngan mak kan..kang bertanye plak dia..
SO nak taknak p la kat Pak Mail ni..
Kat sini ramai gak orang tapi siyess bagi aku, aku lebih ske masakan di Ana Ikan Bakar jek..kat sini kureng tapi terpaksa gak beli huhuhu

Sambil menantikan ketam masak pedas siap...kitaorang oder Cappucino Blended dan Teh Tarik..

Cukup lenguh pegang Baby ni..tak dok diam!
Suh duduk takmo..suh berdiri malas..krojenye asik nak melompat2 jek..
Aku akui sejak peknen kali ketiga ni memang takle angkat mende berat langsung sebab sakit bila pinggang ditarik...

Ketam pun dah siap..tapi bukan makan kat sini..tapau bawak balik umahh..
Cam aku kata tadi, tak bape sedap n tak sekick yang kat Ana Ikan Bakar tu...
Punyela pedas..ase berdesup lidah huhuhuhu
Kedai seafood mana lagi yang besh ek..aku asik p Ana tu je la..
Warga Kuantan, ade suggestion?

post signature

1 luvbites:

Nida said...

Bestnya!!!!

Ikan Bakar Petai Ana memang sdap.. rindu ler haaaiiii