::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, April 20, 2010

Jalan2 coci mata

Alahaiiiii dak domok ni...
kita nak ajak dia jalan2 dia tido la plak....
mujur bawak trolley..

harusss berposing dulu sblom sampai destinasi...

Sampai ke Megamall kitaorang makan KFC

Pastu dak2 ni nek binatang ni ha..
dalam dok kaber2 jangan bagi Adik tu langgar orang tetiba aku pelik nape ade satu tempat tu ramai orang..
Angkat je muka alahaaiiii cam kenai jek..
Upanye pelakon2 Hotel Mania la...
punyela encem si Dafi tu, muka cam patung alahaiiii
Haaa orang tengah berpusu2 kejar je drang amik gambo..
Bile suh hubby aku amik gambo, haraaaaaaaaaaaammm idaknye nak menolongg..
trus aku majuk huh!
tapi biasala..aku ni bukan pandai majuk, kalo majuk pong kompem pujuk diri sdiri huhuhu kijam kan...

post signature

4 luvbites:

atty's said...

len kali ajo akak ..snap gambar..

momguess said...

den pon teringin nak naik binatang tu
mcm best jer kan

saya said...

wahh..baby dah semakin bersemangat ye... harap semuanya sihat2 ye. so cute!

sI tEDI said...

asal gambau gegar ni!