::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, April 13, 2010

Tahniah Kakak!

Ermmm aritu kena hadir ke sekolah Kakak sebab nak sain repot kad..
Agak berdebar2 jugak takut Kakak merosot sebab masa di tadika dulu dia pelajar agak ok jugakla keputusan peksanye tapi kali ni ramai sangat saingannye takut Kakak tergelincir sebab Kakak ni slalu over konpiden, tu yang takut tu...

Masa aku datang tu, ibubapa agak kurang tapi upanye di awal pagi punyela ramai beratur sampai tunggu berejam2...
Aku hanya tunggu tak sampai 10minit...mujur baru...

Wah besarnye lobang idong ku serta idongku skali ekekeke..
hepppp harus bersyukur atleast aku ade idong, kowang ade? erk! ade gak? okla tu..kita sama2 ade hehehehe
Abah yang terdengkut2 dek kerana over sangat men futsal semalam sedang mengecheck persekitaran kelas

Akhirnye tiba giliran kami..
Ase bangga sat cuz hanya kami jek ibubapa yang datang..yang len sume hanya salah sorang jek hehehe
Alhamdulillahhh...Kakak mendapat tempat keempat...ase frust gak tapi okla tu...
Itupun sebab lukisan Kakak agak truk markahnye..
Aku akui yangmana Kakak memang teruk kalo bab kaler...takpela, janji Kakak top 5..
So kolam tu sebagai hadiahnye...
Moga peksa akan datang, Kakak akan lebih cemerlang lagi..
Itu harapan Ibu dan Abah..nak sangat lihat Kakak berjaya..jangan terlalu konpiden sebab ia mudah akan tergelincir ye sayang...
Dah abis jumpa guru kelasnye, aku skodeng Kakak dengan aktiviti memberus gigi pas makan pagi...
Bagus gak skolah ni...sebab kat umah Kakak malas berus gigi so mujur kat skolah ade aktiviti cam nikan...

Kakak hanya tersenyum bila kawan2 mengusik 'eh farisya, ibu awak tu..ibu awak' hehehe
Oh ye, guru kelas dia komen cuma satu jek bab KOMUNIKASI..cukup susah!
Alahai kak, tak brubah lagi ke..
Kalo kat umah handal lawan cakap Ibu, takkan kat skolah senyap kottt..
Tapi cikgu dia kata, dia la murid yang takde masalah sebab bagi keje sume siap dan budak yang tidak nakal dan degil... Baguuussss Kakak hehehehe

post signature

5 luvbites:

Ayen Giggs said...

1 - Org ambiklaa gambo dr atas baru x nampak lobang idung yg ehem2 tu,hahaha....

2 - Ase bangsa?????

firahadifa said...

wahhhhh no 4 !??? clap3x.. next sem no 1 yer...

bluessie_7 said...

class replacement cmne??lupe lak nk tanye..

bluessie_7 said...

ohh, lupe nk tanye, class replacement aritu cmne??

atty's said...

tahniah kakak..teruskan usaha..