::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, April 26, 2010

Dah pandai

mak aiii tingginye gelas...
biasanye aku tak abis walaupun serendah tu gelas Fresh Orange tapi kali ni cam ase tak cukup plak... dahaga giler skang ni sebab cuaca terik kan..
Pasang kipas 5 pun still panas..
Dok bawah kipas pun still berpeluh, truk tolll...
nak pasang ekon, takut mudarat ke Baby akan datang..
paru2 budak mudah dijangkiti sebarang penyakit, tu pasai aku tak brani gpun nanti kulit kering hishhhh memang banyak r keburukannye tapi yg baik cuma satu, tido selena2nye..

Huh! Adik minum air Ibu?
eh! Adik dah pandai wat peace.. cam style Ibu la hik3

eh! eh! Abah pub dah pandai wat peace? hahhahahaha
caya r...

eh mana Kakak ek..
ekceli Kakak tak ikut sebab dia tertido so nasibla kan..
dalam pada tu Adik bila tak cukup korum mulala merengek nak balik..nak balik..
Bila berdua krojenye nak gado jek...

post signature

3 luvbites:

Nida said...

Ena... pakai aircond bil pun mahal..hehe

sweetfiza said...

mmg la lena tido pkai aircond ni ...tp bila bil smpai ..terbeliak plak biji mata ..he he he ...
skrg baby fiza pn tdo ber aircond...siap bersarung kaki & tngan segala ....tp x selalu ler ..kaddannngg....kaddaannnggg je ...ahaksss...

ita cutevirus said...

tak yah pakai ekon.. nanti susah nak balik kampung... kang tak pepasal ade yg tido dalam kete... sebab tau tahan panas.. khikihkih...