::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, April 19, 2010

Makan di tepi sungai

Asenye dah lama tak makan kat luar..
erk! lama ke?
masalah kitaorg kalo nak makan luar, tak reti nak cari tempat malam, asik makan di tempat yang sama jek..membosankan...

So skang lokasinye di Sungai Kita..
cantek gak permandangan waktu malam..

Ramai gak pengunjungnye kat cni...
Aku juz layan hubby n anak2 aku je makan, aku on diet ahaks!

Aku bersama pemandangan malam..

tak lama kat sini, tak sampai 5minit pun sebab aku ase cam risau jek almaklumla kat sungai ni cam ade sumtin kan wat plak aku bawak dak2 ni ha..
Memang dah beso2 belaka tapi pengalaman lalu membuatkan aku serik dan sering berhati2 so better hindari sblom terjadi smula kan...

post signature

4 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

salam mekk..sihat ker kamuuu......lam aaku tak menjengah ha....

weihh terkenang2 aku weih tmpt lepakkk n dating kat tepi sungai nie.... dari gambar mcm sama jer mcm dolu2..... arghhhhhhhhh ku merindui kuantan....

sI tEDI said...

kitorang pulak x berani nak makan tempat lain. kalau satu tempat, situ je lah. takut tempat baru x sedap. ha ha ha

Nana said...

penah gak 2x lepak2 sni klw dtg kuantan.bez je kan tepi sungai

Emy Omar said...

wah gi makan2 tepi sungai ye..
awak nampak dah Slim la..caiyok..caiyok