::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, February 4, 2009

Adik demam plak

Hmmm Adik demam lagik...
Slalunye makan obat dah ok tapi kali ni makin demam plak so kena gak bergegas bawak ke klinik..
Adehh bukan muka Adik jek monyok..muka bapaknye skali pun camtu...
Ilang encem ekekekek

Ramai gak yang menunggu giliran..
Kakak bolat yg sebok!
Org nak snap pict dia, dia takmo tapi bile orang snap pict kat len, dia sebok nak menayangkan muka bolatnye itew... blasah nak? :P

Phiewwww slalunye kan klinik ni berfungsinye satu bilik jek tapi mujur kali ni dua bilik berfungsi... kalo idak mau berejam2 menantikannya...

Muka ku yang bolat lagi pucat lg hodoh ngehngehngeh...
Sampai hubby aku tanye 'camtu je ke' muahahaha
'Nak wat camne B, malas n takde mood r nak mekap.. biar r muka cam mayat idop muahahaha'

Ermmm suhu badan Adik tinggi gak, nak sampai ke 40c dan kelenjar bawah tinger dia bengkak tapi seperti biasa, pas makan obat2 klinik ni... seari pastu dia dah sihat bugar ihiks... alhamdulillahhhh............





5 luvbites:

neezareef said...

cian adik demam ya

EynaDean said...

thanks for visit my blog... if u want to be my follower, just scroll down... be my follower ok... wasalam...

atty said...

semoga adik cpt elok..mKN ubt tau

~~ciklinn~~ said...

alhamdulillah dah sihat yer dier....

PerantauSepi1306 said...

alahaiiii ciannye adik.. hmmm la ni memang musim demam kan...