::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, February 19, 2009

Pamplet terbanyak

Kowang pasti penah berkursus kan dan penah dapat paperbag maupun fail yang ade pamplet kan..
So kowang penah tak dapat pamplet sebanyak 46 keping?
Kowang ase kowang baca tak pamplet tu?
ish..ish..ish..
Aku yang menyusunkannye pun rasa nak termuntah, nak baca satu pun malas ekekeke




7 luvbites:

neezareef said...

kalo aku duk dlm beg tu je bbrpa taun akan dtg shredder wakakaka

~~ciklinn~~ said...

humakk aiii veri the byk ni ena...mmg tol tu..leh muntah baca...

PerantauSepi1306 said...

erkksss kesian pokok byk kena tebang lorrr

CuTeMiUt78 said...

makk aaiihhh byk yg amat.. selalunya klu dpt pamplet tak pernah pun nak belek2 isi kandungan tu.. klu aku rasa tak penting la kan.. ni kan plak nak belek setiap 46 kpg pamplet..memang nak muntah

atty's said...

salam ena..mana ..ena nie sunyi je umah..windu ar..

atty's said...

salam ena..ko sehat ke

TuYa : said...

x kose nak baca kak..kekdang letak je la dalam fail tu sampai berkurun2..