::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, February 5, 2009

Koleksi Gelangku

Kowang masih ingat tak n3 aku tang koleksi gelang aku yang baru ade 4 tu?
Tak ingat udah! HUH!

Ekceli susah woo nak pakai 4 gelang tapi pelbagai kaler baju so mujur la salah sorang kazen aku dok Sabah nuuu... Pe lagi aku pun sms la dia suh dia beli kaler2 yang aku masih takde dan ini lah koleksi gelang2 ku kini..

Ekceli aku ske pakai gelang ni sebab aku tak pakai jam kan tapi bile dah ade jam cam srabut plak gelang2 ni kan tapi disebabkan dah beli, sarung kan la jugak kat tangan ni bersama gelang emas ku ekekekek...







9 luvbites:

atty's said...

banyak nya na...lawa-lawa lak tuh..

PerantauSepi1306 said...

amboiiii byknye gelang dia... siap sebut gelang emas lagi... ekekekekekeke...

neezareef said...

rajinnye kumpul

CuTeMiUt78 said...

ko memang skkee gelang cenggitu erk.. emm cantik2 ler na

Ena said...

atty...
nak satu? ahakss

akak PS
hahaha nanti org tak pasan plak ena ade gelang emas kan muahaha

neeza
tak kumpul, beli skaligus ekekeke

cute
murah dan simple cute ihiks..

Anie said...

wah....banyak nye gelang...lawa2 tu...

saya said...

huishh..mcm dah buleh bukak kedai dah ni. hehh..btw, harap adik cepat sembohh dari demam...

UnGu VioLeT said...

cantik2 gelang tue yer kak..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

nak 1 leh ker kanda?
he he he

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************