::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, February 4, 2009

Novel2 pilihanku

Tadaaaaaaaaaaa
niela novel2 yang aku borong ngehngehngeh...
Sume novel2 baru ihiks...
Kumpul jangan tak kumpul..
Nanti aku nak wat rak buku khas utk novel2 aku ni

Utk makluman kowang kan walaupun kowang taknak tau tapi nak btau gak ihiks..
Tiapkali aku beli novel pasti aku akan tampal sticker 'E' ni kat tepi novel.. E tu kowang pasti tau pe maksudnye kan...

dan juga dibawah novel aku tampal nama aku 'EINA'
Walaupun takde sesape yang pinjam atau ape pun cuma bagi aku, aku ske novel2 aku di 'cop' sedemikian.. Rasa puas ati jek..
Ntah! tak reti aku nak explain camne..
Kalo bole nak bungkus plastik lagik novel2 aku ni tapi tengok r camne sebab cam aku katakan tadi, takde sape nak pinjamkan so tu tak bape penting..
Tapi utk penjagaan lebih rapi, tak salahkan aku wat ihiks..
Tengokla nanti...




4 luvbites:

neezareef said...

kiranya nk mcm library gak ler ade buh gitu..heheheh...rajinnye...dah lama x baca novel

atty's said...

beh nya kalo dpt g umah ko na..mesti aku dok lepak je baaca buku..aku kalo jumpa buku tak gerak dah

PerantauSepi1306 said...

hmmm bestnye leh borong novel.. akak lately gi kedai buku misti blur je nak beli novel apa.. end up, beli mag je...

nurul-h said...

sekali beli banyak ni?

superb! ena, kalau kita balik kuantan kita nak stay la umah kamu barang sehari 2.. nak baca novel!

haha... sila approve!