::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, February 10, 2009

Taklimat HRMIS

Kejadian ini berlaku sebelum Majlis Farewell...
Aku baru terpasan ade tersorok di hp aku so aku letak jek la ekk..
Meh aku introducekan ape itu HRMIS...
HRMIS tu adik badik pada bau hamis kamben yang busuk yang tak penah mandi tu kan...
ekekekek acah je la...
Aku pun taktau nak explainkan camne..
Kiranye HRMIS ni salah satu sistem peribadi anggota2 perkhidmatan awam kot..
Btol ke ni? huhuhuhu

Seperti biasa, aku dan adik aku tak dapat dipisahkan...
Orang bagi taklimat kat depan, kitaorang wat taklimat kat blakang ekekeke

Dalam pada tu aku kusyuk gak tau...
bukan kusyuk mendengar tapi kusyuk layan mata nak tido huhuhu

Tu la EO yang ditugaskan memberi taklimat pada anak2 buah yang banyak berborak dari beri tumpuan kepadanya...

Rileks bang, jangan tension sangat..
Sabo ye....

Yang ni lagik sorang, berborak je kejenye...

Alaaaaaaa lupa plak nak snap gambar masa makan..
masa tu nak kata lapo, idakla jugak tapi ntah... lupa jek ekekekek

2 luvbites:

atty's said...

nasib baik le ko tak snap na..
kalo tak memulas peyut aku tgk..udah le aku lom makan laie nie

nurul-h said...

ish asik ingat nak tido je la kamu ni... bestnye kat sana...

kesimpulannya keje swasta tak best!