::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, February 18, 2009

Hai kowanggg

Hai kowangggg..........
sihat tak belaka?
Sorylah dah lama aku tak update blog n komen blog kowang...
Aku coti minggu lepas campo skali ngan MC...
Minggu ni plak aku kena jadi urusetia kusus yang dianjurkan oleh opis aku..
So arini aku baru ade kat opis tapi kalo leh aku lebih ske tak dok opis, tenang idop aku ekekeke
Okla kowang, jap2 lagi kalo aku rajin, aku update citer2 baru ek..
Kebelakangan ni cam takde mood la..
Gambar ade, citer ade cuma nak mengomen or nak mengupdate tu yang malas..
Bile la nak lari dari penyakit M ni kan huhuhuhu..

2 luvbites:

atty's said...

hai ena..ko bz ye..ngn tak sht..
skrg camner..dah sht tak kalo lom makan ubat tau

neezareef said...

biasa kalo jd urusetia mmg bzios