::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, February 9, 2009

Sanggup ke aku?

uhuk...uhuk...rasa nak lari jek...
pasai pa?
pasai takmo jadi badut huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ekceli 20hb ni ade Majlis Makan Malam anjuran opis kiatorang so setiap opis kena ade wakil untuk membuat persembahan dan disebabkan tema tahun ni adalah fesyen 70an so kitaorang dikehendaki kena wat persembahan dengan menyanyikan lagu 70an dan memakai fesyen 70an..

ERK!!!! huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tak sanggup aku woiiiiiiiiiiii

kowang bayangkan aku yg chubby lagi rendah ni kena pakai fesyen 70an camtu...

dengan pakai spek besar gabak ni...
Wat plak aku dah sediakan pakai spek..
Drang leh suh aku pakai spek dua2.. gile pe!!!

Rambut afro ni...
gegegege huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
takle bayangkan weeeeehhhhhhhhhhh

baju kemeja bunga2 besar gabak ni huhuhuhuhu
masyaAllah.... camne rupa aku....

paling truk!!!
Suar atas kecik besar bawah ni huwaaaaaaaaaa
camne aku nak pakai camni sedangkan aku besar di atas huwaaaaaaaa

Woiiii dak opis... kowang tak kesian ke kat aku..
Carila orang len wehhhh
Sian la aku ni..
Dah cam badut dah aku nampak ni..
Kang anak2 n laki aku tak kenai dah aku..
Silap aribulan drang pakat gelak kat aku huhuhuhu
sob..sob...sob....


6 luvbites:

Riezal said...

hahaha best tu ena.. layankan jer.. sporting beb.. nanti kasi amik gambo.. aku nak gelak .. :D

Ayen said...

kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah.....

PerantauSepi1306 said...

ala.. skali skala ena.. yg pasti misti mau tgk gambo nanti.. selain bell bottom.. pakei la baju ala-ala skirt ke.. ni ader idea sket..hehehehe

http://70sclothes.mables.com/vintage/70s-dresses

http://www.zimbio.com/70s+Style+and+70's+Fashion+Ideas

Ena said...

riezal
oOOo ko tak sabo2 nak tawa kan aku ek riezal, blasah kang!!!

ayen
ambooooiiii!!!!! sakan tawa...
tido luar malam ni huh!

Akak PS
amboi kak, siap bg link lagi ek..
kompem ena takmo tunjuk nnt huwaaaaaaaa cam badutttt

atty's said...

wahahha..ko belum pakai..aku dah gelak.

na ko pakai skirt..pakai inner..
pakai setokin..lps tu kasut ujirashid

Farazila said...

allala..
sure kak ena ku chumel bgt kannn