::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, February 18, 2009

Mak aiii..... masyaAllah

Meh..meh.. aku nak kowang layan gambar jek...
Buka mata luas2 n fikirkan la pe yang aku fikir ihiks...

Ape yang aku pk kan ek..
Aku terfikir, yangmana 2 eko ni sebenarnye ade skendel ke?
Mak aiii la... ingatkan dalam SPA Q jek camtu, rupanye kat luar lagi havoc ek...
Adeeehhhh rasa kijam tak aku letak perkataan GELI? huhuhu
Bukan nak kutuk dan bukan nak hina di atas faktor usianye tapi ntahla...
zaman 2020 mayb no hal kot...
juz open my mind jek la tapi jangan ikut udah kan ihiks...


8 luvbites:

Zanna_MamaBatrice said...

mak ai....
camtu ker ghupanyer...
tulah...bukan takat geli jer nie ena...nak muntah ijo biru ceklet dah nengok gambar camtu...

artis2 kita nie now
cam makin tak sedar dirikan...
dah berumur, dah anak laki, bini, anak ntah2 bercucu peel ngalahkan yg muda2 plak....adoiler....

tp zana mmg tak berapa suka ngan azizah mahzan tu....seksi nyer dia skang kan......

neezareef said...

aku pn dpt gak email gambo nih
sesuai sgt la ko kata geli tuh

Anie said...

eeei....bd memang tak suka tgk dia nih kat spa Q lagi..lepas tgk pic nih lagi lah buat aku menyampah..

tak sedar diri nih

atty's said...

uwekk..aku geligeleman na..nengoknya

Ena said...

ekcelikan kowang, dolu2 kala aku ske azizah mahzan ni berlakon sebab dia ok tau dulu siyes!! tapi sejak dia berlakon dalam SPA Q memula dulu sampai ke SPA Q 2 ni aku jadi amat2 menyampah sebab masyaAllah, geli tengok bab *tut* dia tu pastu ske bebeno pakai skirt singkat2... lawo sangat ke geleber kat peha betis tu.. Si 'Qistina' tu yang slim cun tak pakai camtu.. Eeee yang pasti menggelikan la tgk cite tu..pakaian masing2 aduhaiii melampauuu sesangat, tak kena ngan cite huh!

erk! sory teremosi sket ihiks..

Nana Rosli said...

dpt gak nengok gambo ni.. hihi
sungguh xtaw malu diowng nih..
peluk2..ermm sosial betul..
mekasih la ye kak sbb meng'upload' gambo geli2 nih.. hihihi

CuTeMiUt78 said...

oh..oh..,. napa gitu ya artis2 kita sekarang ni..
cam nak muntah dah aku tgk gelagat dia..

PerantauSepi1306 said...

eiiii geliiiiiiiii... dlm spa q pun geli (tgk pun masa makan kat kedai jer) ni cam ni lagik laa...