::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, March 2, 2009

I'm backkkkk...

Hai kowang...
pasti ade yang merindui ku kan.. dan pasti ade yang tertanye2 nape aku menyepikan diri alik2 'baju' aku dah tantek kan ihiks... (pasan jap!)
ekceli cam aku kata baru2 ni... terlalu banyak dugaan yang menimpa aku di awal tahun 2009 ni..
aku pun taktau nape jadi camni.. nape tahun ni jadi btol2 tahun yang menduga keidopan aku namun alhamdulillah wat masa ni aku masih leh handle setiap dugaan yang aku trima..
kowang nak tau ngape aku menyepi sekian lama?
ekceli my luvly hubby baru pas kena operate apendik...
disebabkan jaga dia, aku letih tambah lagi tak sihat dan makan tak menentu so aku pun jatuh sakit gak le ihiks...
so disebabkan istri mithali, hubby aku dapat MC 2minggu dan aku plak coti sminggu dan arini aku baru start keje heheheh
baru jek start keje, dah kena pangey dek bos... adduhhhhhhh ilang mood nak keje, nyampah tol!!!!

3 luvbites:

atty's said...

hai na..lawa..ko nya blog na..i liked..
ko sabau ye na..ats segala dugaan yg melanda ko..insyallah ade hikmah..'

CuTeMiUt78 said...

oh ya ke.. patut ler lama ko menyepikan diri.. so macam mana keadaan ko.. ada baik semuanya.. :)

PerantauSepi1306 said...

hmmmm padanla lama sepi jer... tanpa dugaan maka ia bukanlah satu kehidupan sebenarnya.. insyaalah ada hikmah di setiap sebalik kejadian..