::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, January 7, 2011

Ayarkkk still kenot r

Ayarkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!
Ingatkan leh la sempurnakan azam tahun baru tapi still kenot r..
Ujung tahun baru2 ni (cehhh walhal baru seminggu yg lepas ihiks) kitaorang dikerah kerja kaw2 untuk mendapatkan ISO.. masyaAllah letih banget sehhh

Ni baru sebahagian fail yang perlu aku updatekan dalam sistem dan tulis dalam 2 buah buku...
SEBAHAGIAN ye, bukan SETENGAH maupun BERTENGAH2.. banyak lagi fail..
Yang menjadi banyak keje, selama ni tak praktikkan so kena wat dari mula la.. aduhaiiiii memang banyak gile.. tiap2 ari balik lewat..sabtu dan ahad pun kena keje tapi alhamdulillahhh kami berjaya jugak..
Walaupun tanpa habuan (elaun OT maupun dapat claim coti) tapi dek kerana sepakat dan masing2 sian ke bos walaupun ade sikap seseorang tu yang menjengkelkan belaka tapi kami cuba jugak lakukan sebanyak mana yang termampu dan kini ISO menjadi milik kami...
ALHAMDULILLAHHH..

(Bila tengok yg mengauditkan ISO ni, sikap dan cara dia cam ex-bos aku yang paling 'kejam' tapi tetiba windu plak huhuhuhu)

Inilah kawan2 ku yang menjayakan kerja2 yg berlambak tu.. tanpa kita tak mungkin ISO ni berjaya kehkehkeh...pasan la plak...

(kalian pasti bertakhta di atiku.. tak penah lg aku merasakan suasana berkeluarga bila di opis dan di opis ini aku merasakannya.. suka, duka, tak puas ati dan marah berkongsi bersama.. usik mengusik, nyakat menyakat perkara biasa antara kita walaupun kekadang hingga bermasam muka, tak bertego sapa malah menitiskan airmata tapi yang pasti ikhlas dariku yang aku cukup bersyukur dan bahagia bersama kalian.. namun jodoh kita tak panjang... mudah2an tiadanya aku nanti, kalian tidak menyisih dan membuangku...)
oppsssss...terluah prasaan plak dah huhuhu



post signature

2 luvbites:

atty's said...

Tahniah ena..

~nadyahoney~ said...

yes1berjaya gak menyudahkan kerja2 iso kita...n sy pun sampai demam2..penangan ISO..