::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Saturday, January 22, 2011

gegegege seraaammmm...

kowang dah tengok cite ni?
masyaAllahhhh... bg yg brani, p la tgk..
walaupun tak logik tapi cukup menyeramkan..
kowang akan ase tak cukup napas, mana idaknye..ari malam banyak dari ari siang..
asai malam menjelma, masing2 standby tutup mata dan mengeluh..
letih woooo kalo kroje tersentap2 ni..
bagi aku, cukup kali pertama dan terakhir aku tengok cite antu...
kalo stakat cite antu kelako cam Ngangkung dan Hantu Kak Limah Balik Rumah tu tahan kira la tapi kalo cite camni huhuhuhu takmo dah la, menggoncangkan jantung aku jek..
aku tengok ngan sape?
heheheh mestila ngan teman2 seati dan sejiwa aku...

kami bertiga ni laaa...
memula nak stat aku dah berdebar2 dan berpeluh2 dah, punyela takut.. dak 2 org ni dok sakat2 aku..
alik2 drang sama truk jek menjerit dengan aku..
pastu siap terbawa2 sampai ke umah heheheh
mujur aku ok jek...hikhikhikhikhikhik..


1 luvbites:

gadisBunga said...

uish...dah dgr byk sgt review yg best pasal citer ni. ok ok, nk gi tgk!