::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, January 17, 2011

Yummy!!!!

sape yg dok langkawi weh?
sila jelmakan diri anda kerana saya amat memerlukan anda untuk menempah coklat DAIM ni haa...
best giler bebsss...
susah tol nak cari kat cni...
susah jugak nak dapatkan supplier kat sini..kena tunggu orang p langkawi baru leh oder
cukup menggerunkan coklat DAIM ni..
cukup mengghairahkan..perghhhh ayat! mau tak ghairah, skali rasa nak sbiji lagik pastu lagi sbijik pastu lagi sbijik sampai tak sedar dah sebungkus makan nye hahaha
tapi bila susah nak dapat coklat ni, pandai plak berjimat..makan sebiji sehari tapi leh caya ke..
kekadang siap sorok dari dak2, terpaksa wat kedekut sebab susah nak dapat woooo
coklat DAIM ni plak makin mahal.. dulu aku ase dalam RM12.90 jek tapi skang dah naik sampai RM16.90..kata kat sana takde tax tapi nape makin naik ek..

so sesape yang rajin p langkawi maupun dok kat langkawi, sila hint ye, saya nak tempah coklat DAIM banyak2 huhuhuhu


post signature

1 luvbites:

Mrs.Ira said...

kak ena,ira pun suka tau mkn coklat daim neh..sekali rasa mesti nak lagi tp takleh mkn selalu sbb mhl sgt lh kat brunei neh..huhuhu