::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Sunday, January 2, 2011

Terkejut!!

Cukup mengejutkan...
Dulu si Achik Spin ni kembali ke rahmatullah...
agak terkilan sebab aku minat gile kat muka manis dia ni..
dia memang low profile gile..
walaupun aku tak penah bersua muka maupun berkenal2an tapi tengok pada gayanye, dia memang seorang yang rendah diri..
tapi sayang, Allah lebih menyayangi dirinya...

Dan kini si Faizal Yusoff ni pula kembali ke rahmatullah..
Lagi mengejutkan kerana dia sepi tanpa berita dan ade gosip menyatakan dia dah kawen len, tup!tup! dia dah meninggal kerana sakit jantung..
Aduhaiiii...aku minat jugak dia ni..dia jenis slamber n muka pun jenis slamber..
memang ske sangat la kalo dia ni berlakon...

erk! baru terpasan.. kedua2nya kena mengena ngan Siti Nordiana kan.. janganla pasni kalo Siti Nordiana ade jodoh len, aku minat plak kat laki dia tu huhuhu..

Yang pasti, yang pergi tetap pergi
dan kita yang masih ade disini sedekahkanlah AL-FATIHAH buat mereka yang telah pergi..
AL-FATIHAH.......

post signature

2 luvbites:

CGG said...

a'ah la sis..
baru perasan..
kamu yang buat saya perasan persamaan ni

atty's said...

salam ena..selamat tahun baru , miss u

itulah ke dua2 ada sangkut paut

nana mmg dah bercerai ngn faizal tu ,
tahun lepas bulan january jugaklah faizal nikah ngn bini baru dia.niw bini dia preggy 6 month

al fatihah