::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, January 25, 2011

Menu kita ari ni

ok tuan-tuan dn puan-puan, arini menu kita adalah Paprik Campur ye...
Cara2nya?
Sendiri pk dan hentam la bebs ihiks..
Nama pun entry tertunggak kan so bila aku masak ni tak penting tapi yang penting bagi seluruh seisi keluarga aku sume puji bessssssssstttttttttttt dan aku jugak mengakuinye muahahaha tapi kalo kowang nak rasa, kompem aku takle baginye sebab hanya seisi keluarga jek leh rasa masakan aku, kalo orang luar, aku tak brani lagi nak memberi dan cuba masakan aku sebab aku masak pakai ikut ske aku jek, tak pandai mana pun, yang pasti cukup masin, masam, pedas dan manis udah tapi aku agak musykil, bila masak di lidah aku dah rasa masin tapi suami dan mak aku mesti komplen tawar walhal ase dah bubuh banyak garam dah... pelik! pelik!
meh fokus dekat skettt

amacam? ade terliur tak?
biasa je ek..
nak wat camne, aku dah kata, aku leh masak biasa2 jek, tak reti la nak lebih2 ni hehehehe



3 luvbites:

Ayen Giggs said...

Best........

atty's said...

terliur aku nengok padprik campur ko na..

Ayen Giggs said...
This comment has been removed by the author.