::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, January 17, 2011

Koleksi Seliparku

heheheeh ni la dia koleksi selipar ku...
banyak tak? ahaks..
mesti kowang leh tau harganye kan, tak mahal pun..
dulu skali beli selipar, sekali masuk blog tapi kali ni ha koooo dah banyak stok aku...
pakai baju biru selipar biru
pakai baju pink selipar pink
pakai baju coklat selipar coklat
ekekekeke adoyaiiii sampai dak opis tego aku 'k.ena ni banyak btol selipar' sampai ke satu tahap p coping, kalo drang nampak selipar2 ni, trus drang tarik aku tak bg beli lagi hahahaha
kasut opis cuma 1 jek, skang p opis pakai selipar ni jek, rileksss bebs ahaks..


3 luvbites:

CGG said...

kita serupa...
cgg suke gak borong especially banana collections and d' comel..
sume comel2 kan

viruspadu said...

hikhikhik...

cun2 plak seliper tu

:)

Sidratul Muntaha said...

byknyer sipar
sipar aku cap bata ade 2 jer..
tu pun bila dah tercabut tapak baru tuko.
nak pakai hak sipe gini>?
putuslah tali dai.
ehe
sbb aku ganas!