::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, January 21, 2011

epi chinese new year

epi chinese new yearrr babe!!!
wahhh dah sampai ke raya nye ske2 jek aku wish ni?
hikhikhik takpela aku wish awalkan sebab aku semangat nak raya cina ni hehehehe

sebabnye aku dah beli kasut merah ala ala cina nye kasut ni ekekekek
cantek tak kasut ni?
aku jadi berkenan sebab tumit dia agak tebal kan so bole la aku pakai..
dia ade kaler merah dan ijo..
kalo tumit dia nipis memang idaknye aku nak beli, aku dah la renek, pakai yang takde tumit lagi la reneknye aku kan kan kan hehehehe

abaikan kakiku yang kerapu itew huhuhu
tapi ok tak?
rega? RM59.90 tak silap aku..
tapi kena pakai ngan baju kaler merah r..janganla plak kowang pakai baju kaler biru ngan kasut merah, bagi aku pelik tapi kalo kowang ase ok, ok la kot ihiks...



1 luvbites:

atty's said...

memang cantik pun kasut tu .jeles aku weh..happy chinesse new year