::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, January 23, 2009

Aku MC arini ihiks

Wahhhh tulis entry ni ari semalam tapi aku dah tau arini aku nak MC..
Ekceli aku tak sihat r...
Tak larat gpun malas nak wat keje..
Nak tidooo zZZZZZZzzzzzZZzzzZZZZ
Leh coti panjang sket ihikss...
Syhhh jangan btau bos aku tau...
Gpun dah lama tak amik MC kan..
Skali skala MC, p klinik, leh check pape yg patut di check kan ahaks....

Sambil tu aku nak ucapkan
GONG XI FA CAI
pada yang menyambutnye...
Jangan makan limau banyak2... nanti sakit yut...
Bile sakit yut asik cret bret...
Bila dah cret bret kena plak p klinik..
dan kalo dah p klinik kompem r tak sihat kan, kena la plak dok umah..
Bile dok umah takle jalan2 so kesimpulannya...
menetapla di umah selama 4 ari bercoti ekekeke
so jaga diri bebaik ye kawan2...
Jumpa ari Rabu ye kengkawan, itupun kalo aku dah sihat...

4 luvbites:

CuTeMiUt78 said...

oh gitu erk.. bos..ada org saja nak MC ni.. heh..heh..heh.. ok la na.. semoga ko cepat sembuh ya..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

yanie pun cuti ari jemaat
demam selsema......

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

PerantauSepi1306 said...

Ena, semoga cepat sembuh... hmm ari jumaat tu pun akak coti tapi demam plak lorr... ;D

Ena said...

thanx kowang..
smoga kowang sihat gak sentiasa k