::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, January 23, 2009

Makan seafood

Arini hubby aku belanja makan seafood..
Bukan kitaorang jek yang dia ajak.. tapi ngan mak, pak, adik dan ipar dia skali dia ajak..
Kitaorang seperti biasa makan seafood kat Ana Ikan Bakar la kan..
Tapi sayang, ketam takde huwaaaaaaaaaaaaaa

Dak kecik ni, orang suh mai sini makan, tapi dia p minum susu sbotol, dah kenyang..
Krojenye ratah telo goreng jek, aduhai...
Camne la nak gemuk kalo camni...

Kerang rebus, mak punye..
Aku geliiiiiiiiii

Kat situ tempat pilih ikan..
Ingat nak amik gambar ikan2 yg ade tapi takut orang marah plak kang...

Kakak yang tak sabar2 nak makan..
Awal2 dah amik sudu garfu ihiks...

Hadirin yang hadir cheewaahhhhh

Sutun goreng tepung, peberet mak

Ikan pari bakar petai...
Peberet aku tapi kali ni aku dapat makan suku jek uhuks...

Makanan2 yang di order...
Banyak giler..
Yang tak abis, bungkus bawak balik ihiks...



2 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

sedapnyer ikan pari petai tu.... mebelessss......

kat mana ni na....

CuTeMiUt78 said...

uiishh.. bestnya makan2..