::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, January 22, 2009

Gunting rambut

Sape yang pasan pasti terpasan jua rambut aku yang panjang kan so kali ni aku dah tak tahan akan kerimasannya...
Aku kalo rasa rimas n rasa nak potong pasti bila 'tiba saat' itu..
Masa tu dah tak pk sayang atau pape dah.. yang tau nak potonggggg jekkkkk
Dan kali ni aku nekad nak potong
Ikutkan hubby aku suh potong pendek trus sebab masa memula dia kenal aku dulu, rambut aku cam laki ekekeke so dia ske aku camtu..
Pelikkan..
Slalunye orang laki ske pompuan rambut panjang tapi tidak hubby aku tapi aku takle ikut cakap dia sebab takmo r cam laki..cukup r masa zaman muda2 dulu so aku potong paras bahu jek

Tengah tunggu giliran, Adik pun terlelap..
Sian dia..
Letih menunggu keta basuh lagik..letih tunggu Ibu nak potong rambut lagi...

Ermmm aku gunting rambut kat kedai cina jek..
Bukan di kedai kless2... juz kedai biasa jek...
So style pe aku nak buat ek...

Ramai gak yang menanti giliran..
Eh salah sorang tu cam kenai jek ihikss

biasala tokang gunting rambut..mesti syeksyi ihiks...

Puas pujuk Kakak suh gunting rambutnye yang mengerbang bak pontianak tibam2 tapi dia takmo... aduuuuuuhhhhh..
Kalo jenis ske basuh rambut n syampu tahan kira, ni malas nak mampuih!!!
Geram tol tau!!!



3 luvbites:

atty's said...

taknmpk..sgt..rmbut ko na..

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

same la kiter...gunting rambut sabtu lepas...alang2 nk cuci rambut..trus potong//hehehe

CuTeMiUt78 said...

ha'ah.. aku sama pesen ngan ko.. klu time nak potong tu.. tak kira.. sayang ke apa ke.. janji puas..heh..heh..